Universe

Business communication made easy

Enkel at bruge, funktionsrig cloudbaseret unified communications

Firstcom’s Universe er en samlet kommunikationsløsning, der samler chat, tale, video og online samarbejde på ét sted. Disse tjenester tilgås ved dit valg af enhed. 

Dette kan være fastnettelefoner, mobiltelefoner eller computere. Universe har mange brugbare funktioner: Optagelse af opkald, viderestilling af opkald, call center-funktionalitet, SIP-internetforbindelse, IVR-opkaldshåndtering, opkaldskø og meget mere. Universe er en cloud-baseret tjeneste. 

Det betyder, at du ikke har noget udstyr at passe på. Alle opgraderinger er gratis og automatiske. Du kan placere dine medarbejdere, hvor de skal være, på fjernkontorer, derhjemme eller på farten.

Alt du har brug for samlet ét sted

Online møder

Hold professionelle onlinemøder hvor end du befinder dig og fra alle enheder.

Skærmdeling

Del dine præsentationer og demonstrer et produkt.

Enheder

Tilslut fra enhver enhed; mobil, pc, bærbar

Telefoni

Opkald fra din bordtelefon, mobil eller computer.

Skyen er dit kontor

Ét login til alt. Brug din fortrukket enhed til at dele hvad der er din skærm med en kollega eller kunde.

Din computer er din telefon

Foretag og besvar opkald din computer med vores intuitive Universe Softphone-applikation.

Du har kun brug for ét nummer​

Et nummer, der ringer alle dine enheder betyder, at du aldrig går glip af et opkald igen.

Optag hvert opkald

Optagelser er altid klar til afspilning, når du har brug for dem.

Krypterede opkald

Beskyt dine virksomhedsdata ved at tilføje et ekstra lag af Universe SAFEGateway-sikkerhed.

Statistik

Spor og optimér effekten af din virksomhed med dybdegående statistikværktøjer.


Universe Hosted VoIP har mange effektive funktioner

Fremtiden kan byde på udfordringer, men administration af din telefoni bør ikke være en af ​​dem. Universe har alle de funktioner, som din virksomhed bruger hver dag.

Ring til grupper, tag opkald, omstilling, (quick dial), voicemail, optagelse af opkald. Unified communications hvor end du er.

Universe Softphone

til Windows & Mac

Forvandl din computer til en fastnettelefon

Vores softphone-løsning lader dig foretage og besvare opkald på din computer. Fuldt integreret med vores Universe-telefonsystem leverer softphone-applikationen et fuldt udstyret unified communication-system, der kører på din pc, Mac eller Android-enhed.

Enkel at bruge: Besvar og foretag opkald med et klik med musen. Overfør opkald ved at trække opkaldsikonet til en anden brugers ikon. Den intuitive grænseflade betyder, at du nemt kan se en kollegas status.

Fleksibilitet

Tilslut et headset eller brug din computers indbyggede højttalere til at gøre din pc til et alt-i-et kommunikationssystem.

Kraftfuldt

Universe til Windows og Mac leverer altid en høj talekvalitet og problemfri integration med firmakartotek giver dig mulighed for at ringe til dine kontakter med et enkelt klik.

Strømlinet

Ingen grund til at købe ekstra hardware. Ingen ekstra kabler eller stikkontakter; bare kør Softphone-applikationen på en eksisterende enhed. Hvis du har begrænset plads og budget, giver Universe til Windows og Mac dig maksimal fleksibilitet og stor værdi for pengene.

Universe Softphone

til Smartphone

Fleksibilitet er frihed

Udvid rækkevidden af ​​dit telefonsystem med vores softphone til mobilapplikation. Brug din mobil ligesom en fastnettelefon.

Udviklet til din Apple- eller Android-enhed får du et fuldt udstyret kommunikationsværktøj, uanset hvor du går.

Din Universe-softphone foretager, modtager og overfører opkald. Høj kvalitet hele vejen. Det vil vise dine kollegers tilstedeværelse, lade dig indstille dit opkalds-id, dit gruppemedlemskab og videresende enhver af dine enheder, hvor som helst du vil.

Det giver dig mulighed for at styre virksomhedens opkaldsflow lige ved hånden. Som en del af en samlet kommunikationsløsning gør softphonen dit liv lettere.

Højdepunkter

Fleksibilitet og valg: Du har mulighed for at installere Universe softphone på 3 forskellige enheder samtidig.

Disse kan implementeres på enhver kombination af stationære eller mobile enheder.

Nem at implementere: brugerne får en nem-at-installere download, når deres abonnement er konfigureret.

Overlegen opkaldskvalitethøjkvalitets VoIP codec giver dig god talekvalitet.

Intuitiv brugergrænseflade: ingen komplicerede menuer at navigere i, kun simple træk-og-slip-genveje og visuelle prompter.

universe softphone dialer app

Universe + Microsoft Teams Opkald

Kombinationen af ​​de to bringer alle dine brugere under én samarbejdsplatform med en problemfri oplevelse, når de chatter, deler og ringer.

Brug Microsoft Teams-klienter til desktop og mobil, og få fuld kommunikationsmobilitet.

Brug Universe og host hele telefonsystemet i skyen. Administrationen er nem, og du kan starte din tjeneste uden dyr infrastruktur og opsætningsgebyrer.

Højdepunkter:

  • Universe telefon funktioner i Microsoft Teams.
  • Universe enkel opkaldsplan for Microsoft Teams.

  • Universe – månedligt abonnement fyldt med funktioner

  • Universe no-tech “Gør det selv” – IVR.
  • Teams softphone på din mobil og desktop.

  • Teams brugere kommunikerer som normalt.

  • Behold dine tredjepartsapps, og føj dem til Teams.

Universe

Opkaldsoptagelse

Enkel opkaldsoptagelse på brugerniveau

Som en del af Universe-produktet modtager du en on-demand funktion til optagelse af opkald. Du kan tilføje Call Recording Pro til relevante Universe-brugere, der optager alle deres opkald.

Løsningen er nem at sætte op og økonomisk attraktiv for store og små virksomheder.

Optagelse og afspilning af opkald giver dig et indblik i kundeadfærd. Du kan udpege alle tidligere misforståelser. En optagelse kan hjælpe med at kortlægge en problemstilling eller kan fungere som en forretningstransaktion.

En optagelse er en 100 % nøjagtig gengivelse af en begivenhed, som du kan bruge til at forbedre din virksomhed og kundeoplevelse.

Lyt til dine opkald og fjern enhver tvivl. Optagelser er klar til afspilning, hvis du har brug for dem. Du behøver ikke længere bekymre dig om at tage noter og kan give kunden din fulde opmærksomhed.

Højdepunkter

Optag opkald i stereo: isoler én højttaler efter tur for at fastslå præcist, hvem der sagde hvad. Afgørende i bevissager.

Nem adgang og afspilning: Find og afspil de mest relevante samtaler i dine opkaldslog. Viderestil opkald til kolleger som vedhæftede filer i e-mail.

Sikkerheden i top: Hold registrerede data sikre og tilgængelige. Arkivér ældre optagelser for at frigøre plads.

Enkel at konfigurere og administrere: Administratorer kan automatisk konfigurere on-demand optagelse af opkald til brugerkonti fra deres portallog-in

Universe

Sikkerhed

Universe

Screen Popper

Tracking Instantly enhance the caller’s experience using Universe Screen Popper

Knowing more about inbound calls helps your team answer them with confidence. Universe screen popper is a feature that allows your team to know a caller’s information and serve them better. When the agent receives an inbound call, a pop-up appears, and Universe takes them directly into the CRM.

 Screen pops have two primary benefits – improved customer experience and increased agent efficiency. With screen pops, the agent knows the customer right away, can personalize the call, and get right down to business.

Greet callers by name. No more fumbling around to find simple data; just one click and your agents are into your CRM. In seconds they have access to the company name, who the caller last spoke to and more. Being able to resolve issues quickly and without having to ask callers to repeat themselves leads to better agent-caller interactions and boosts customer satisfaction.

Unified Communications Wall Display

Universe

Vægdisplay

Sporing af effektiviteten af ​​din service

En del af Universes standard unified communications-tjeneste, “Statistik” er inkluderet, der viser ventetiden i køen for opkald (maksimum, total og gennemsnit), besvarede opkald, mistede opkald og gennemsnitlig taletid.

Dette præsenteres for dig på diagrammer efter relevant tidsperiode fra i dag, 7 dage, 14 dage til en måned.

Universe giver dig også mulighed for at se oplysninger i realtid om, hvordan dine opkald bliver besvaret med “Wall Display”-indstillingen. Dette inkluderer alle oplysninger i Statistik for en bestemt dag, plus viser de agenter, der er tilgængelige, optaget eller fraværende, og hvor mange opkald der venter i realtid. Du kan vælge at se flere køer på én gang.

For udgående opkald kan du overvåge de typer opkald, der foretages, og destinationen for disse opkald i en bestemt periode, som du angiver. Dette kan være firmaet eller agenten og kan downloades til et regneark.

Hvad oplever vores kunder?

PARTNER - Oasis Technology Logo
James Partner, Direktør hos Oasis Technology
Jeg kan virkelig ikke rose Firstcom højt nok. Uden undtagelse er hele personalet en fornøjelse at have med at gøre. De er professionelle, og på samme tid venlige; de kender deres produkt ud og ind, og det er af afgørende betydning for os. De tager sig tid til at forhøre og forstå vores behov. Firstcom Europe er virkelig den kommunikationsudbyder, vi havde ledt efter længe. Jeg ville ønske, at vi var faldet over Firstcom Europe for længe siden!
Radisson blue casestudy på en kunde i Firstcom Europe
Thomas Byrdal – Owner, Radisson Blu Limfjord Hotel
“Vores tidligere telefonsystem var ikke længere tidssvarende, og vi havde nogle uhensigtsmæssige serviceaftaler”.   ”Vi har fået en løsning, der virker for vores gæster og medarbejdere. Mange ringer fra deres mobil, men forventer, at der er en telefon på værelset, og den nye løsning er ideel til vores formål,” Thomas Byrdal.
Logo til Via klinik
Tony Robinson – Via Clinic
Jeg har brugt Universe i 5 måneder nu og må sige, at det er det mest brugervenlige unified communications-produkt, jeg har set. Mine kunder elsker stemmekvaliteten, og som virksomhed er vores produktivitet blevet hjulpet af det udvalg af avancerede funktioner, det kan tilbyde.

Book en Universe demonstration

Team der arbejde med universe cloud løsning til erhvervskunder.
Firstcom Europe Logo

ALT DU HAR BRUG FOR TIL DIN VIRKSOMHED
SAMLET ÉT STED 

Ring: 70106600 eller email: salg@firstcomeurope.dk