Universe
Business communication made easy
Enkel at bruge, funktionsrig cloudbaseret unified communications
Firstcom’s Universe er en samlet kommunikationsløsning, der samler chat, tale, video og online samarbejde på ét sted. Disse tjenester tilgås ved dit valg af enhed.
Dette kan være fastnettelefoner, mobiltelefoner eller computere. Universe har mange brugbare funktioner: Optagelse af opkald, viderestilling af opkald, call center-funktionalitet, SIP-internetforbindelse, IVR-opkaldshåndtering, opkaldskø og meget mere. Universe er en cloud-baseret tjeneste.
Det betyder, at du ikke har noget udstyr at passe på. Alle opgraderinger er gratis og automatiske. Du kan placere dine medarbejdere, hvor de skal være, på fjernkontorer, derhjemme eller på farten.
Alt du har brug for samlet ét sted
Online møder
Hold professionelle onlinemøder hvor end du befinder dig og fra alle enheder.
Skærmdeling
Del dine præsentationer og demonstrer et produkt.
Enheder
Tilslut fra enhver enhed; mobil, pc, bærbar
Telefoni
Opkald fra din bordtelefon, mobil eller computer.
Skyen er dit kontor
Ét login til alt. Brug din fortrukket enhed til at dele hvad der er på din skærm med en kollega eller kunde.
Din computer er din telefon
Foretag og besvar opkald på din computer med vores intuitive Universe Softphone-applikation.
Du har kun brug for ét nummer
Et nummer, der ringer på alle dine enheder betyder, at du aldrig går glip af et opkald igen.
Optag hvert opkald
Optagelser er altid klar til afspilning, når du har brug for dem.
Krypterede opkald
Beskyt dine virksomhedsdata ved at tilføje et ekstra lag af Universe SAFEGateway-sikkerhed.
Universe Hosted VoIP har mange effektive funktioner
Fremtiden kan byde på udfordringer, men administration af din telefoni bør ikke være en af dem. Universe har alle de funktioner, som din virksomhed bruger hver dag.
Ring til grupper, tag opkald, omstilling, (quick dial), voicemail, optagelse af opkald. Unified communications hvor end du er.
Universe Softphone
til Windows & Mac
Forvandl din computer til en fastnettelefon
Vores softphone-løsning lader dig foretage og besvare opkald på din computer. Fuldt integreret med vores Universe-telefonsystem leverer softphone-applikationen et fuldt udstyret unified communication-system, der kører på din pc, Mac eller Android-enhed.
Enkel at bruge: Besvar og foretag opkald med et klik med musen. Overfør opkald ved at trække opkaldsikonet til en anden brugers ikon. Den intuitive grænseflade betyder, at du nemt kan se en kollegas status.
Fleksibilitet
Tilslut et headset eller brug din computers indbyggede højttalere til at gøre din pc til et alt-i-et kommunikationssystem.
Kraftfuldt
Universe til Windows og Mac leverer altid en høj talekvalitet og problemfri integration med firmakartotek giver dig mulighed for at ringe til dine kontakter med et enkelt klik.
Strømlinet
Ingen grund til at købe ekstra hardware. Ingen ekstra kabler eller stikkontakter; bare kør Softphone-applikationen på en eksisterende enhed. Hvis du har begrænset plads og budget, giver Universe til Windows og Mac dig maksimal fleksibilitet og stor værdi for pengene.
Softphone FAQ's
Hvad kan jeg lave på Universe til Windows og Mac-applikationen?
Universe til Windows og Mac er et softphone-program. Du downloader dette i Selfcare Portalen under Software overskriften. Med applikationen kan du foretage og modtage telefonopkald og også administrere opkaldsrelaterede indstillinger.
Her er nogle af de ting, du kan gøre her.
- Ring til de kontakter, du har gemt i Selfcare Portalen
- Lyt til og slet dine voicemails
- Viderestil opkald på “altid” eller “intet svar”. (Bemærk, at disse indstillinger også gælder for din fastnettelefon)
- Brug opkaldstastaturet på skærmen til at foretage valg for IVR’er, som du har ringet til og kræver, at indstillinger vælges
Kan jeg ændre min adgangskode til Universe til Windows og Mac?
For at logge ind for første gang skal du bruge den adgangskode, der er sendt til dig på velkomstmailen. Det gælder for alle Universe-applikationer og Selfcare. Du kan ændre din adgangskode til en, der er mere mindeværdig for dig ved at gøre følgende; Gå til din Selfcare Portal og log ind;
Vælg dit navn øverst til højre på skærmen
Min profil
Adgangskode
Kode igen
Opdater adgangskode (adgangskoden skal være længere end 8 cifre eller bogstaver)
Jeg er en lille virksomhedsejer - er det ikke for komplekst for mig?
Nej, du anvender bare dette gennem Selfcare Portalen på alle enheder.
- Gå til Selfcare Portal / Mig
- Rul ned til Enheder
- Marker de enheder, du vil ringe til, når nummeret ringes op.
Kan jeg overføre et opkald fra min faste telefon til min computer og omvendt, hvis begge har Universe installeret?
Ja, hvis de har forskellige telefonnumre. Hvis de begge er på samme ét nummer, kan dette ikke lade sig gøre.
Kan jeg gemme nye kontakter i Universe til Windows og Mac?
Ja, gå til din Selfcare Portal
Vælg “Telefonbog”
Opret kontakt
Udfyld de relevante detaljer. Du kan have mere end ét telefonnummer pr. kontakt
Opret kontakt
Den nye kontakt er nu tilføjet og er tilgængelig for både din faste telefonenhed og din computer

Universe Softphone
til Smartphone
Fleksibilitet er frihed
Udvid rækkevidden af dit telefonsystem med vores softphone til mobilapplikation. Brug din mobil ligesom en fastnettelefon.
Udviklet til din Apple- eller Android-enhed får du et fuldt udstyret kommunikationsværktøj, uanset hvor du går.
Din Universe-softphone foretager, modtager og overfører opkald. Høj kvalitet hele vejen. Det vil vise dine kollegers tilstedeværelse, lade dig indstille dit opkalds-id, dit gruppemedlemskab og videresende enhver af dine enheder, hvor som helst du vil.
Det giver dig mulighed for at styre virksomhedens opkaldsflow lige ved hånden. Som en del af en samlet kommunikationsløsning gør softphonen dit liv lettere.
Højdepunkter
Fleksibilitet og valg: Du har mulighed for at installere Universe softphone på 3 forskellige enheder samtidig.
Disse kan implementeres på enhver kombination af stationære eller mobile enheder.
Nem at implementere: brugerne får en nem-at-installere download, når deres abonnement er konfigureret.
Overlegen opkaldskvalitet: højkvalitets VoIP codec giver dig god talekvalitet.
Intuitiv brugergrænseflade: ingen komplicerede menuer at navigere i, kun simple træk-og-slip-genveje og visuelle prompter.

Mobile App FAQ's
Hvordan logger jeg ind på mobilappen?
Softphonen er fuldt integreret med Universes cloud-telefonløsning, så det er nemt at logge ind. Du skal blot indtaste dit Universe-brugernavn og adgangskode og klikke på Log ind-knappen. Ingen kompliceret opsætning at gøre; softwaren installerer sig selv.
Hvordan er opkaldskvaliteten?
Vi bruger OPUS codec for at sikre, at din opkaldskvalitet er krystalklar. OPUS er designet til effektivt at kode tale til at arbejde over internetbaserede datakredsløb.
Hvad kan mobilappen?
Softphone til mobil-appen gør alt, hvad Universe-systemet gør. Her er nogle af de vigtigste funktioner:
Foretag og modtag opkald.
Overfør opkald overvågede og uovervågede.
Administrer virksomhedens opkaldsflow som administrator.
Ring til kontakterne i din telefonbog.
Lyt til dine voicemails.
Kan jeg bruge det på mere end én enhed?
Når opretter en softphone-licens får du tre devices, som softphonen kan installeres på enheder efter eget valg; mobil, tablet eller desktop.
Universe + Microsoft Teams Opkald
Kombinationen af de to bringer alle dine brugere under én samarbejdsplatform med en problemfri oplevelse, når de chatter, deler og ringer.
Brug Microsoft Teams-klienter til desktop og mobil, og få fuld kommunikationsmobilitet.
Brug Universe og host hele telefonsystemet i skyen. Administrationen er nem, og du kan starte din tjeneste uden dyr infrastruktur og opsætningsgebyrer.
Højdepunkter:
- Universe telefon funktioner i Microsoft Teams.
Universe enkel opkaldsplan for Microsoft Teams.
Universe – månedligt abonnement fyldt med funktioner
- Universe no-tech “Gør det selv” – IVR.
Teams softphone på din mobil og desktop.
Teams brugere kommunikerer som normalt.
- Behold dine tredjepartsapps, og føj dem til Teams.

Universe
Opkaldsoptagelse
Enkel opkaldsoptagelse på brugerniveau
Som en del af Universe-produktet modtager du en on-demand funktion til optagelse af opkald. Du kan tilføje Call Recording Pro til relevante Universe-brugere, der optager alle deres opkald.
Løsningen er nem at sætte op og økonomisk attraktiv for store og små virksomheder.
Optagelse og afspilning af opkald giver dig et indblik i kundeadfærd. Du kan udpege alle tidligere misforståelser. En optagelse kan hjælpe med at kortlægge en problemstilling eller kan fungere som en forretningstransaktion.
En optagelse er en 100 % nøjagtig gengivelse af en begivenhed, som du kan bruge til at forbedre din virksomhed og kundeoplevelse.
Lyt til dine opkald og fjern enhver tvivl. Optagelser er klar til afspilning, hvis du har brug for dem. Du behøver ikke længere bekymre dig om at tage noter og kan give kunden din fulde opmærksomhed.
Højdepunkter
Optag opkald i stereo: isoler én højttaler efter tur for at fastslå præcist, hvem der sagde hvad. Afgørende i bevissager.
Nem adgang og afspilning: Find og afspil de mest relevante samtaler i dine opkaldslog. Viderestil opkald til kolleger som vedhæftede filer i e-mail.
Sikkerheden i top: Hold registrerede data sikre og tilgængelige. Arkivér ældre optagelser for at frigøre plads.
Enkel at konfigurere og administrere: Administratorer kan automatisk konfigurere on-demand optagelse af opkald til brugerkonti fra deres portallog-in
Call Recording FAQ's
Hvordan logger jeg ind på mobilappen?
Softphonen er fuldt integreret med Universes cloud-telefonløsning, så det er nemt at logge ind. Du skal blot indtaste dit Universe-brugernavn og adgangskode og klikke på Log ind-knappen. Ingen kompliceret opsætning at gøre; softwaren installerer sig selv.
Hvordan er opkaldskvaliteten?
Vi bruger OPUS codec for at sikre, at din opkaldskvalitet er krystalklar. OPUS er designet til effektivt at kode tale til at arbejde over internetbaserede datakredsløb.
Hvad kan mobilappen?
Softphone til mobil-appen gør alt, hvad Universe-systemet gør. Her er nogle af de vigtigste funktioner:
Foretag og modtag opkald.
Overfør opkald overvågede og uovervågede.
Administrer virksomhedens opkaldsflow som administrator.
Ring til kontakterne i din telefonbog.
Lyt til dine voicemails.
Kan jeg bruge det på mere end én enhed?
Når opretter en softphone-licens får du tre devices, som softphonen kan installeres på enheder efter eget valg; mobil, tablet eller desktop.
Universe
Sikkerhed
Universe
Screen Popper
Tracking Instantly enhance the caller’s experience using Universe Screen Popper
Knowing more about inbound calls helps your team answer them with confidence. Universe screen popper is a feature that allows your team to know a caller’s information and serve them better. When the agent receives an inbound call, a pop-up appears, and Universe takes them directly into the CRM.
Screen pops have two primary benefits – improved customer experience and increased agent efficiency. With screen pops, the agent knows the customer right away, can personalize the call, and get right down to business.
Greet callers by name. No more fumbling around to find simple data; just one click and your agents are into your CRM. In seconds they have access to the company name, who the caller last spoke to and more. Being able to resolve issues quickly and without having to ask callers to repeat themselves leads to better agent-caller interactions and boosts customer satisfaction.

Universe
Vægdisplay
Sporing af effektiviteten af din service
En del af Universes standard unified communications-tjeneste, “Statistik” er inkluderet, der viser ventetiden i køen for opkald (maksimum, total og gennemsnit), besvarede opkald, mistede opkald og gennemsnitlig taletid.
Dette præsenteres for dig på diagrammer efter relevant tidsperiode fra i dag, 7 dage, 14 dage til en måned.
Universe giver dig også mulighed for at se oplysninger i realtid om, hvordan dine opkald bliver besvaret med “Wall Display”-indstillingen. Dette inkluderer alle oplysninger i Statistik for en bestemt dag, plus viser de agenter, der er tilgængelige, optaget eller fraværende, og hvor mange opkald der venter i realtid. Du kan vælge at se flere køer på én gang.
For udgående opkald kan du overvåge de typer opkald, der foretages, og destinationen for disse opkald i en bestemt periode, som du angiver. Dette kan være firmaet eller agenten og kan downloades til et regneark.
Hvad oplever vores kunder?

James Partner, Direktør hos Oasis Technology
Jeg kan virkelig ikke rose Firstcom højt nok. Uden undtagelse er hele personalet en fornøjelse at have med at gøre. De er professionelle, og på samme tid venlige; de kender deres produkt ud og ind, og det er af afgørende betydning for os. De tager sig tid til at forhøre og forstå vores behov. Firstcom Europe er virkelig den kommunikationsudbyder, vi havde ledt efter længe. Jeg ville ønske, at vi var faldet over Firstcom Europe for længe siden!

Thomas Byrdal – Owner, Radisson Blu Limfjord Hotel
“Vores tidligere telefonsystem var ikke længere tidssvarende, og vi havde nogle uhensigtsmæssige serviceaftaler”. ”Vi har fået en løsning, der virker for vores gæster og medarbejdere. Mange ringer fra deres mobil, men forventer, at der er en telefon på værelset, og den nye løsning er ideel til vores formål,” Thomas Byrdal.

Tony Robinson – Via Clinic
Jeg har brugt Universe i 5 måneder nu og må sige, at det er det mest brugervenlige unified communications-produkt, jeg har set. Mine kunder elsker stemmekvaliteten, og som virksomhed er vores produktivitet blevet hjulpet af det udvalg af avancerede funktioner, det kan tilbyde.
Book en Universe demonstration


ALT DU HAR BRUG FOR TIL DIN VIRKSOMHED
SAMLET ÉT STED