Support og vedligeholdelse
Support for dig, dit telefonsystem og din virksomhed
Effektiv kommunikation er afgørende for alle organisationer. Hvis du har brug for hjælp, er vores tekniske support helpdesk tilgængelig mandag til fredag 09.00 – 15.30 undtagen helligdage. Flere udvidede skræddersyede supportmuligheder er tilgængelige ved forspørgsel.
- Alle vores kunder og partnere har adgang til vores specialiserede tekniske helpdesk. Vores team er klar til at hjælpe dig med forespørgsler
- Firstcom account management sikrer, at dine forventninger bliver overgået. Fra afgivelse af din ordre til implementering, træning og løbende support; kundeservice er kernen i alt, hvad vi gør.
- Vores kvalificerede helpdesk-teknikere vil diagnosticere og løse de fleste problemer eksternt. Vi vil tage kontakt med tredjepartsleverandører og teknologipartnere og arrangere ingeniørbesøg på stedet, hvor det er nødvendigt.
- Vi tilbyder supportmuligheder uden for åbningstid og også vedligeholdelseskontrakter for PBX og andre tjenester. Spørg vores team for mere information
Hvis du ikke kan finde de svar, du har brug for, på vores resourceside, chat, ring eller send en e-mail til os
Telefonisk support
For at kontakte support ring venligst på 70106600 i Firstcoms arbejdstid. Uden for åbningstid bør kvalificerede kunder ringe til det samme nummer og følge instruktionerne.


Email support
Du kan e-maile en detaljeret beskrivelse af dit problem til Firstcom-support: salg@firstcomeurope.dk.
Uddannelse
Vi tilbyder samarbejdspartnere og kunder webbaseret eller værkstedstræning for alle produkter. Vi kan også afholde workshops om andre relaterede emner såsom:
- Brug unified communications effektivt på arbejdspladsen
- Responshåndteringstræning af bløde færdigheder
- Teknisk integration
- Agent effektivitet
- Compliance og analyser


Partnere
Få adgang til alle de oplysninger, du har brug for, ved at logge ind på vores portal. Her finder du videovejledninger, produktark og trin-for-trin guider til alle Firstcoms produkter. Dette vil gøre dig i stand til at tilbyde førstelinjesupport til dine kunder og give dig den mest effektive vej til vores supportteam for at hjælpe med at løse mere komplekse problemer.
Kontaktoplysninger
Kontakt og support | +45 70106600 | salg@firstcomeurope.dk |
Sales
0333 023 7000 option 1 sales@firstcomeurope.co.ukSupport
0333 023 7000 option 2 support@firstcomeurope.co.ukAccounts
0333 023 7000 option 3 accounts@firstcomeurope.co.ukNumber Porting
0333 023 7000 option 4 support@firstcomeurope.co.ukHvordan kan vi hjælpe?


ALT DU HAR BRUG FOR
TILPASSET DIN VIRKSOMHED
Ring: 70106600 eller send en mail: salg@firstcomeurope.dk