Som kunde har du underskrevet serviceaftalen, og du bør have kopi af den.
Normalt er serviceaftalen solgt sammen med selve telefonanlægget. Derfor findes underskriften på samme dokument som på købet af anlægget.
Flere serviceaftaler er overtaget fra andre virksomheder, og Firstcom Europe har derfor ikke kopi af underskrevet aftale liggende.
Du kan modtage faktura på e-mail.
Alle serviceaftaler bliver indeksreguleret i forhold til nettopris indeks fra Danmarks statistik.
Det er muligt at få påført en reference på fremtidige serviceaftale fakturaer.
Har du mistanke om fejl på linje, skal du kontakte din udbyder.
Har du mistanke om fejl på dit anlæg, eller er du i tvivl, bedes du kontakte Firstcom Europe.
Hvis Firstcom Europe konstaterer fejl på linjen ved teknikerbesøg, vil det i de fleste tilfælde medføre en regning.
En serviceaftale opsiges ved at kontakte os på +45 70106600 – vælg ”Kundeservice/Salg”.
Herfra vil du modtage information om hvordan du elektronisk kan opsige din serviceaftale eller abonnements aftaler.
Opsigelsesperioden er afhængig af vilkårene i den indgåede aftale.
Når vi har registreret din opsigelse, sender vi en bekræftelse pr. mail. Oplys derfor venligst en mailadresse.