Integrationer

Tilslut dine systemer problemfrit

Arbejde ubesværet med tredjepartsmiljøer

Firstcom hjælper med at designe og anbefale systemer til dig, der fungerer problemfrit sammen.

Virksomheder identificerer altid måder at strømline deres teknologi på for at forbedre arbejdseffektiviteten. Integrering af dit VoIP-telefonsystem såsom Universe med andre forretningsapplikationer kan give betydelige fordele. Nogle virksomheder ønsker at forbinde deres Customer Relationship Management-system til vores unified communications platform. Andre kunder skal øge effektiviteten af ​​deres kontaktcenterplatforme ved at kombinere det “bedste af bedste”-teknologier på ét sted.

Firstcom har en imponerende track record i at arbejde med mange organisationer, herunder Spark Energy, The Original Bowling Company og MotoNovo Finance. Vi arbejder bedst med kunder, hvor vi udvikler et åbent partnerskab, forstår deres mål og bygger løsninger, der er tilpasset deres kerneplan.

Universe og Microsoft Teams Integration

Vi kan hjælpe dig med at udnytte din investering i Office 365 ved at tilbyde dig en komplet telefonifunktion fra din velkendte Teams-grænseflade. Denne integration kombinerer Unified Communications med Teams for at reducere antallet af applikationer, der er nødvendige for at få arbejdet gjort.

Du bevarer din nuværende investering og sparer på forstyrrende og kostbare telefonsystemers infrastruktur.

Dialer og CRM integration

Vores dialer API gør det muligt for klienter at integrere vigtige forretningsarbejdsgange såvel som applikationer som lead management værktøjer og CRM’er.

Det betyder, at klienter kan integrere med andre systemer uden at involvere en yderligere part.

De nyeste cloud-baserede kontaktcenterløsninger arbejder ubesværet med andre tredjepartsmiljøer for at understøtte yderst effektive, personlige kundeinteraktioner. Dette er gjort muligt gennem en række integrerede løsninger, der sidder inde i kernekontaktcenterplatformen.

Høje niveauer af tilpasning kombineret med smarte integrationer kombineres for at understøtte et funktionsrigt, multi-kanal kontaktcentermiljø gennem problemfri integration og problemfri kundeservice

Dialer & CRM Integration

Hvad oplever vores kunder?

PARTNER - Oasis Technology Logo
James Partner, Direktør hos Oasis Technology

Jeg kan virkelig ikke rose Firstcom højt nok. Uden undtagelse er hele personalet en fornøjelse at have med at gøre. De er professionelle, og på samme tid venlige; kender deres produkt ud og ind og af afgørende betydning for os. De tager sig tid til at forstå og forstå vores behov. De er virkelig den kommunikationsudbyder, vi havde ledt efter i så lang tid. Jeg kan kun sige, at jeg ville ønske, at vi havde lært dem at kende for længe siden!

Thomas Byrdal – Owner, Radisson Blu Limfjord Hotel

“Vores tidligere telefonsystem var ikke længere tidssvarende, og vi havde nogle uhensigtsmæssige serviceaftaler”.   ”Vi har fået en løsning, der virker for vores gæster og medarbejdere. Mange ringer fra deres mobil, men forventer, at der er en telefon på værelset, og den nye løsning er ideel til vores formål,” slutter Thomas Byrdal.

Tony Robinson – Via Clinic

Jeg har brugt Universe i 5 måneder nu og må sige, at det er det mest brugervenlige unified communications-produkt, jeg har set. Mine kunder elsker stemmekvaliteten, og som virksomhed er vores produktivitet blevet hjulpet af det udvalg af avancerede funktioner, det kan tilbyde.

Arbejd smartere

Firstcom Europe Logo

ALT DU HAR BRUG FOR
TILPASSET DIN VIRKSOMHED

Ring: 70106600 eller send en mail: salg@firstcomeurope.dk