Installation
Forretnings kontinuitet og operationel effektivitet er afgørende for alle organisationer.
Vores cloud-løsninger implementeres eksternt, og dine håndsæt ankommer fuldt konfigureret. Alt du behøver er en god internetforbindelse for at være oppe at køre fra dag 1.
Vores installationer kan ske sammen med dit eksisterende system for at sikre, at du ikke oplever nedetid.
Hvis du køber et onsite telefonsystem eller forbindelse fra os, kan du være sikker på, at vores teknikere er højt uddannede, og at der vil blive givet en komplet oplæring, så du er sikker på hvordan du bruger din nye løsning.
Denne praktiske erfaring betyder, at vi er i stand til at implementere, idriftsætte og teste i levende miljøer.
Expertise
Vi kombinerer telefoni, teknisk og konsulentekspertise og har arbejdet med mange højtuddannede og erfarne kontaktcenteroperatører og ledere.
Denne praktiske erfaring på daglig basis betyder, at vi har reel eksponering for implementering og test i levende miljøer.

Implementering
Hos Firstcom hjælper vi dig med at designe den løsning, så den passer til din virksomheds behov. Fra simple cloudbaserede telefonsystemer til komplekse kontaktcenterimplementeringer følger vi fem enkle trin:
Design
Din kommunikationsløsning skal matche dine operationelle krav. Vi arbejder tæt sammen med dig for at forstå dine nuværende behov og fremtidige planer, for at sikre, at du får den rigtige løsning for i dag og mange år fremover.
Ordre
Vores erfarne Service Delivery Team sikrer, at alt er på plads klar til din "go-live"-date. Fra administration af din nummerportering til kontakt med tredjepartsleverandører; du er i trygge hænder hos Firstcom Europe.
Installering
Vores IP-netværksteknikere har mange års erfaring med at designe og installere dit IP-netværk med pålidelighed og robusthed i tankerne. Universe-håndsæt ankommer klargjort, og softphone-applikationer kan downloades ganske enkelt til din enhed.
Overdragelse
Vi sikrer, at alt er sat korrekt op, og at IT-medarbejdere og administratorer af systemet er sikre på, at de kan administrere det i det daglige. Du har altid adgang til vores supportteam og kan finde bruger- og administratorvejledninger i vores ressourcebibliotek.
Support
Ro i sindet er uvurderlig, når det kommer til din virksomhedskommunikation. Vores kvalificerede team tilbyder specialistsupport, og du kan ringe direkte til os for at tale med et menneske, ikke kun en chatbot.
Hvad oplever kunderne?

James Partner, Direktør hos Oasis Technology
Jeg kan virkelig ikke rose Firstcom højt nok. Uden undtagelse er hele personalet en fornøjelse at have med at gøre. De er professionelle, og på samme tid venlige; de kender deres produkt ud og ind, og det er af afgørende betydning for os. De tager sig tid til at forhøre og forstå vores behov. Firstcom Europe er virkelig den kommunikationsudbyder, vi havde ledt efter længe. Jeg ville ønske, at vi var faldet over Firstcom Europe for længe siden!

Thomas Byrdal – Owner, Radisson Blu Limfjord Hotel
“Vores tidligere telefonsystem var ikke længere tidssvarende, og vi havde nogle uhensigtsmæssige serviceaftaler”. ”Vi har fået en løsning, der virker for vores gæster og medarbejdere. Mange ringer fra deres mobil, men forventer, at der er en telefon på værelset, og den nye løsning er ideel til vores formål,” Thomas Byrdal.

Tony Robinson – Via Clinic
Jeg har brugt Universe i 5 måneder nu og må sige, at det er det mest brugervenlige unified communications-produkt, jeg har set. Mine kunder elsker stemmekvaliteten, og som virksomhed er vores produktivitet blevet hjulpet af det udvalg af avancerede funktioner, det kan tilbyde.
Vi står klar til at hjælpe


ALT DU HAR BRUG FOR
TILPASSET DIN VIRKSOMHED
Ring: 70106600 eller send en mail: salg@firstcomeurope.dk