Difference Corporation er en førende kilde til Cloud Contact Center-teknologi, og dens serviceportefølje omfatter opkaldsteknologi, sofistikeret håndtering af indgående opkald, sociale medier, e-mail- og SMS-administration, automatiseringstjenester og samarbejdsværktøjer.
Firstcom Europe eksekverer en strategi om at integrere virksomheder, der står overfor virksomheder i hele Europa, med cloud-teknologi. I den første fase af udvidelsen købte selskabet virksomheder i Storbritannien, Danmark, Sverige, Polen og Tyskland.
I Storbritannien øger dette seneste opkøb omsætningen til over €5,6 millioner fra €1,7 millioner i 2013 og vil bringe komplementære produkter og ledelsesekspertise til Firstcoms britiske partnerbase. Adam Crisp, Firstcom Europes CTO forklarer: “Opkøbet af Difference giver vores salgspartnere adgang til et nyt sæt kommunikationstjenester understøttet af et specialistteam. Difference-teamets ekspertise vil supplere Firstcoms færdigheder, når vi udvikler vores næste generations kommunikation. systemer.”
Jean-Pierre Vandromme, Firstcom Europes CEO, forklarer; “Difference er det syvende opkøb for Firstcom Europe Group på fire år og vil øge vores europæiske omsætning fra €1,7 millioner i 2013 til €28 millioner i år. Vi forventer at lukke yderligere tre opkøb i 2018, hvilket vil bringe vores forventede omsætning til over €50 millioner. Vores mål er at blive den primære paneuropæiske cloud-udbyder med tilstedeværelse i det meste af Europa og en omsætning på over €100 millioner i 2020. Dette er en væsentlig milepæl på vores rejse.”
“Teamet hos Difference er glade for at være en del af Firstcom, en international gruppe af teknologivirksomheder. Den rækkevidde, omfang og erfaring, dette bringer, er fremragende nyheder for vores folk, kunder og partnere. Det stiftende ledelsesteam er 100 % forpligtet til projektet og fortsættelse af ‘service first’-kulturen, som har gjort Difference til den succes, den er i dag,” forklarede Trevor Geraghty, Business Development Director, Difference Corporation.