Serviceinformation torsdag d. 19. maj 2022 Kl. 10:00
Søndag d. 22. maj 2022 i tidsrummet 07:00 til 10:00 flytter vi vores Universe platform til et internationalt datacenter
Dette medfører at vores Universe services er delvist ude af drift i dette tidsrum.
Brugere vil kunne opleve ustabilitet af Universe services, men mobiltelefoner vil kunne benyttes og er påvirket i mindre grad.
Se mere information i informationsmaterialet der er udsendt til alle kunder d. 17.02.22
Vores tekniske supportere sidder klar til at hjælpe på e-mail og telefon:
| support@firstcomeurope.dk | 70106600 |
Venlig hilsen
Firstcom Europe
Serviceinformation torsdag d. 19. maj 2022 Kl. 10:00
Søndag d. 22. maj 2022 i tidsrummet 07:00 til 10:00 flytter vi vores Universe platform til et internationalt datacenter
Dette medfører at vores Universe services er delvist ude af drift i dette tidsrum.
Brugere vil kunne opleve ustabilitet af Universe services, men mobiltelefoner vil kunne benyttes og er påvirket i mindre grad.
Se mere information i informationsmaterialet der er udsendt til alle kunder d. 17.02.22
Vores tekniske supportere sidder klar til at hjælpe på e-mail og telefon:
| support@firstcomeurope.dk | 70106600 |
Venlig hilsen
Firstcom Europe
Driftsinformation
Enkelte kunder oplever periodiske fejl på opkald via Universe.
Fejlen viser sig ved at der kan fremkomme forsinkelse og huller i samtalen.
Vi arbejder på højtryk sammen med vores netværksleverandører om at løse denne fejl.
Venlig hilsen
Firstcom Europe