Brancheløsninger

Business communication made easy

Vi ved, at din virksomhed står over for unikke udfordringer. Vores omfattende portefølje betyder, at vi kan skræddersy løsninger, der opfylder kravene i alle former for virksomheder. Når det kommer til teknologi, er det ikke et tilfælde, der passer til alle, men vi har erfaring til at tage højde for en bred vifte af sektorer.

Kvinde der står i produktionsrummet

Produktion og logistik

Teknologi, der giver kundefordele

Se, hvordan vores kontaktcenter og unified communications-løsninger hjælper med at forbedre serviceniveauer og kundetilfredshed.

Tillad dine chauffører og fjernmedarbejdere at holde kontakten fra ethvert sted med brugervenlige mobil- og desktopapplikationer. Administrer medarbejdernes tilstedeværelse og tilgængelighed ved at have et enkelt firmakartotek, en indbakke for hele virksomheden og sikker onlinemeddelelse.

Firstcoms kontaktcenterløsninger dirigerer dine opkald effektivt og giver dig kontrol over dine opkald. Udnyt funktioner som opkaldsoptagelse og wallboard- og udgående opkaldsløsninger. Forudsig spidsbelastningstider, og sørg for, at personaleniveauet er afstemt. Overvåg og optag opkald til personaletræning og feedback.

Løsninger til finansielle tjenesteydelser

Vær den virksomhed, dine kunder stoler på

Som en finansiel virksomhed er datasikkerhed og pålidelig højhastighedsforbindelse afgørende. Firstcoms unified communications tilbyder sikker kommunikation i realtid på enhver enhed via tale, video og SMS.

Med opkaldsoptagelse er alle optagede samtaler beskyttet med adgangskode og kryptering; kundeoplysninger forbliver fortrolige og bruges kun af relevante medarbejdere til de formål, de er beregnet til. Giv dine medarbejdere mulighed for at arbejde professionelt fra hvor som helst med en internetforbindelse.

Sørg for, at dine agenter er kundefokuserede og effektivt engageret ved at drage fordel af IVR, skærmoptagelse, opkaldsanalyse. Overvåg kontaktcenteraktivitet i realtid med wallboard-display. Tilbyd kunder og kundeemner flere kommunikationskanaler; stemme, webchat og selvbetjeningsmuligheder. Vores omni-channel løsninger giver dig mulighed for at opretholde serviceniveauer og brandkonsistens på tværs af alle medier.

Finans markedet med en kvinde der sidder ved bordet og kigger på sin telefon

Juridisk sektor

Forbind sikkert med kunder og kolleger fra alle lokationer steder.

Uanset om din praksis har flere kontorer eller har advokater, der arbejder eksternt, hjælper vores løsninger dig med at samarbejde effektivt og levere en professionel og personlig service. Tillad spredte teams at arbejde effektivt sammen med tilstedeværelses- og tilgængelighedsfunktioner.

Video- og lydkonferencer og fildelingsløsninger betyder, at du sparer rejseomkostninger og tid. Kunder forventer, at deres juridiske repræsentanter er klar til at håndtere problemer, efterhånden som de opstår. Travle advokater er i og uden for retten og møder, men vores mobilapplikation giver dem mulighed for at tage imod opkald uden for kontoret, omdirigere til en kollega eller til voicemail i farten.

Integrer din CRM- eller kundedatabase med vores kontaktcenterløsning for at tilpasse klientoplevelsen og have alle deres sagsoplysninger og klientdetaljer ved hånden, når de taler med dem. Opkaldsoptagelse og opkaldsanalyse hjælper med at spore fakturerbare timer til fakturering. Optagelse af opkald hjælper også med at sikre nøjagtigheden af ​​samtaler.

Kompetencebaseret opkaldsdirigering giver dig mulighed for at dirigere opkald til den rigtige afdeling, såsom konti, kundeservice eller til forskellige områder af juridisk ekspertise inden for praksis.

Uddannelse

Hold forbindelsen, del viden, hvor som helst Firstcom

tilbyder VoIP og unified communications-løsninger til skoler og universiteter. Udnyt ny kommunikationsteknologi til at forbedre samarbejdet mellem studerende, forældre og fakultetet. Giv medarbejdere og elever adgang til læringsressourcer hvor som helst og når som helst.

Vores mobile desktop-applikationer betyder, at lærere og administratorer nemt kan kommunikere, uanset om de er på arbejde eller hjemme. Videoforelæsninger og mobilt klasseværelse, teambeskeder og dokumentdeling forbedrer alt sammen den virtuelle klasseværelsesoplevelse. Simple viderestillingsfunktioner giver lærere og administratorer mulighed for at bruge deres mobile enheder, når de er udenfor stedet.

Brug opkaldsoptagelse til at gennemgå samtaler og sikre, at elevers og forældres behov bliver opfyldt. Fleksibel viderestilling af opkald forbedrer svartider for indgående opkald og gør det muligt hurtigt at omdirigere opkald til fjernkontorer eller hjemmekontorer til lejligheder, hvor skolen er lukket.

Små virksomheder

Tag din virksomhed med på farten

Firstcom Europe har løsninger, der passer til en bred vifte af SMV’er. Her viser vi, hvordan små virksomheder og håndværkere kan drage fordel af vores VoIP-telefonsystem til små virksomheder.

En håndværker driver ofte deres virksomhed hjemmefra. De kan have en person derhjemme, som besvarer opkald og håndterer konti, samt en kollega i marken.

Universe giver dig fantastiske telefonsystemfunktioner og kan bruges overalt, hvor du har en internetforbindelse. Opgraderinger er automatiske og gratis, og der er ingen hardware at installere.

Sundhedspleje

Kommunikation, der sætter patienten først

Firstcoms sundhedstelefoniløsninger forbinder læger og administratorer med patienter, der kan være hvor som helst og på fastnet, mobil eller softphone.

Lægeklinikker har brug for et telefonsystem, der kan håndtere en stor mængde opkald og sikre, at et opkald aldrig går glip af. Firstcom tilbyder voicemail-tjenester samt opkaldsoptagelse for alle opkald eller de opkald, du vælger. Lyd- og videotjenester letter fjernkonsultationer, hvilket giver dit personale mulighed for at arbejde eksternt og giver patienterne den støtte, de har brug for.

Brug den indbyggede intelligente voice routing (IVR) til at dirigere patienter til den bedste medicinske afdeling for at imødekomme deres behov hurtigt og effektivt.

Kvinde der sidder ved tasteturet
Kvinder der står med en telefon i hånden

Servicesektor

Gladere kunder, gladere agenter

Administrer kunderelationer fra hvor som helst med Firstcoms cloud-kommunikationsværktøjer. I denne hårdt konkurrenceprægede sektor er kundeservice og lydhørhed afgørende. Vi giver dig en konkurrencefordel gennem mobilitet og samarbejde.

Med al din kommunikation samlet ét sted er det nemmere at få mere gjort. Inviter hurtigt kunder eller kolleger til videomøder, og del din skærm fra en browser.

Forbind kunder til den person, der bedst kan hjælpe med vores inbound contact center-løsning. Konfigurer intelligent opkaldsdirigering, administrer opkaldslog og spor ydeevne med realtidsanalyse og vægkort. Vores multi-kanal betalingsløsninger tilbyder selvbetjening telefon og digitale betalingsmuligheder samt agent-assisteret betaling.

Detailhandel og e-handel

Levere en enestående kundeoplevelse

Firstcoms løsninger hjælper detailhandlere med at levere enestående kundeservice i realtid og på alle enheder.

Giv hurtig og fleksibel kommunikation via lyd, video eller SMS for at sikre, at dit team får den rigtige information, uanset om de er i butikken, på kontoret eller på farten. Nyd gratis opkald mellem butikker ved hjælp af enten et telefonrør eller en mobilapplikation for at sikre, at personalet aldrig er ude af kontakt med kolleger, når de går rundt i butikken.

Giv kunderne information om ventetider og deres placering i køen. Forbedre responstiden ved at bruge opkaldsstatistikker til at kende dine spidsbelastningstider og til at drive løbende forbedringer. Brug optagede meddelelser til at besvare spørgsmål om butikkernes åbningstider og butiksplaceringer; detailmedarbejdere bruger mindre tid på at besvare telefonforespørgsler og kan fokusere på at hjælpe kunder, der foretager et køb. Brug opkaldsoptagelse til at hjælpe med uddannelse og løsning af kundeklager.

Åbent butik skilt